فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: مردم سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون با هوشیاری خودشان تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کردند.

 سردار محمد کرمی  در سیزدهمین یادواره شهدای وحدت"سرداران شهیدان نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و سایر شهدای شیعه و سنی پیشین" اظهارداشت: حفظ وحدت و انسجام نقش بسیار مهمی در پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی سیستان و بلوچستان دارد و باید همواره به این مساله اساسی توجه ویژه‌ای داشت.

وی بیان کرد: امنیت به توسعه و پیشرفت همه جانبه سیستان و بلوچستان کمک می‌کند و نا امنی و آشوب تنها مانع از توسعه این استان پهناور می‌شود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: شهدا تلاش کردند تا امنیت را در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور فراهم کنند و ما باید هواره قدردان این جانفشانی و ایثار شهدا باشیم.

وی افزود: مهمترین رسالت و وظیفه ما در پاسداشت خون شهدا ادامه دادن راه این شهدای والا مقام هست و این موضوع بسیار مهمی است.

سردار کرمی اظهارداشت: امروز حفظ وحدت، انسجام و اتحاد و تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و حائز اهمیت است که همگان باید به این مساله توجه خاصی داشته باشند.

وی بیان کرد: امت رسول الله(ص) امروز باید در کنار هم و یاور همدیگر باشند و با نقشه‌های شوم استکباری و شیطانی‌شان مبارزه و به آنان اجازه ندهند که در بین کشورهای اسلامی اختلاف و تفرقه اندازی کنند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: ما در جبهه حق قرار داریم و تمام شیاطین عالم برای مبارزه با جبهه حق به میدان آمده‌اند و از تمام ظرفیت خودشان در این زمینه استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار