منصور کیایی گفت: ۱۸ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه ۲۶ راهدار برای تسهیل‌گری در امور اربعین امسال از استان سمنان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  در آئین تجلیل از خادمین زائران اربعین حسینی استان سمنان گفت: تسهیل گری در آمد و شد و حمل و نقل کالا و نفرات همچنین نیازهای موکب‌ها، هدف و محور این اعزام‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۶ راهدار نیز همراه با ناوگان حمل و نقل عمومی به اربعین اعزام شدند، ابراز کرد: یکی از رسالت‌های این راهداران نظارت و رصد شرایط خدمت رسانی حمل و نقل جاده‌ای در این ایام بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  گفت: راهداران استان در قالب تیم‌های خدمت رسانی در پایانه مرزی شهید سلیمانی حضور و خدمات شبانه روزی را ارائه کردند.

منصور کیایی بیان کرد: اربعین امسال ناوگان حمل و نقل عمومی کمک شایانی داشته و با اختصاص بیش از ۹۰ درصد ظرفیت روزانه خود به این موضوع در تسهیل اعزام زائران نقش مؤثری در جابجایی زائران داشتند همچنین نیروهای راهداری و حمل و نقل با حضور در سطح جاده‌ها و نظارت بر حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی در مسیر به مسافران شخصی در کاهش حجم ترافیک جاده‌ها و ایجاد سفری ایمن نقش بسزایی داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.