معاون وزیر آموزش و پرورش:

دشمن از غفلت فرهنگسازی در استفاده از فضای مجازی استفاده کرد

محمودزاده گفت: دشمن به دنبال هویت‌زدایی از نسل امروز است و از غفلت ما در فرهنگسازی و ارتقای سوادرسانه‌ای برای استفاده از فضای مجازی استفاده کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان گفت: فرهنگ‌سازی و بسترسازی در حوزه استفاده از فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای سد راه برنامه های دشمنان است.

وی ادامه داد: آموزش تلفیقی و ترکیبی با همراهی والدین و بهره‌مندی بیشتر از فضای مجازی تقویت شود.

وی یادآور شد: فرهنگ‌سازی و بسترسازی در زمینه استفاده از فضای مجازی از غفلت‌ها بود و دشمن از این غفلت استفاده کرد.

محمودزاده بیان کرد: امسال دشمن  تلاش کرد به مراکز آموزشی نفوذ کند که با بصیرت نگاه خوب فرهنگی، نتوانست راه به جایی ببرد.

وی ابراز داشت: دشمن از ایران قوی ترس دارد و از ظرفیت قوی علمی ایران در هراس است، به همین دلیل به دنبال آسیب زدن به کشور و ایجاد سردرگمی و درگیری نخبگان و جوانان به حاشیه است.

محمودزاده تاکید کرد: انتظار است در قالب شورای آموزش و پرورش به عنوان قرارگاه اجرای سند تحول بنیادین برای دانش‌آموزان دوره‌های بصیرت‌افزایی برنامه‌ریزی کنند تا دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در استان‌ها می‌تواند با فکر، امکانات و قابلیت آحاد مردم و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی مسیر پیشرفت و تعالی را مهیا سازد.

محمودزاده اضافه کرد: تضمین آینده و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وابسته به آموزش و پرورش است و سندهای بالادستی و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید این مطلب است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه گفت: تربیت سرمایه انسانی از ماموریت‌های آموزش و پرورش است و اگر اعتقاد این باشد که آینده انقلاب اسلامی در لحظه لحظه کلاس‌های درس شکل می‌گیرد، اغراق آمیز نیست.

محمودزاده تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش در استان‌ها و کشور را قرارگاه سند تحول بنیادین و سند تحول دولت مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌دانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.