مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌ و تربیتی مازندران از بهره‌گیری از ظرفیت‌های تولیدی برای توسعه اشتغال زندانیان خبر داد.

استادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی‌ و تربیتی در بازدید از کارخانه تولید کنسرو ماهی شهرستان بابلسر هدف از این بازدید را بهره گیری از ظرفیت‌های تولیدی برای توسعه اشتغال زندانیان عنوان کرد و گفت: اداره کل زندان‌های مازندران برای سرمایه گذاری بخش‌های خصوصی و کارخانجات تولیدی و صنعتی در زندان، آمادگی کامل دارد.

او افزود: وجود مشوق‌ها و امتیازات قانونی از جمله معافیت مالیاتی و برخورداری از نیروی کار ارزان فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در زندان‌ها است و سرمایه گذاران بخش تولیدی و صنعتی می‌توانند از این فرصت برای توسعه و رونق در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.

استادی نتایج حاصل از این تعاملات را دوسویه عنوان کرد و گفت: توسعه اشتغال زندانیان علاوه بر رضایت خداوند متعال، ارتقاء سطح معیشت خانواده زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از یک سو و بهره‌مندی سرمایه گذاران از امتیازات نیروی کار را از سوی دیگر بدنبال خواهد داشت.

او در خصوص ایجاد تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله بنیاد تعاون، افزود: می‌توان در کنار برنامه‌هایی که زمینه‌های اقتصادی را مهیا می‌کند برنامه‌های اشتعال را نیز پررنگ‌تر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار