آئین معارفه مدیران جدید شبکه امید سیما برگزار شد.

در این مراسم آقایان سید احمد مصطفوی به عنوان مدیر گروه تولید، محمد شهبازی سلطانی به عنوان مدیر طرح و برنامه و عادل ملکی به عنوان مشاور شبکه امید معرفی شدند. پیش از این نیز علیرضا عبدالحمید با حکم محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید، به عنوان سرپرست گروه تولید و فنی شبکه معارفه شده بود.

بر اساس این گزارش سید احمد مصطفوی، مدیر جدید گروه تولید شبکه امید، مسئول سابق مرکز رشد شبکه مستند و همچنین تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی از قبیل هاشور و شبستان بوده است. مستند‌های سفارت کودتا و فرجام تنهایی نیز از جمله تولیدات مستند وی می‌باشد. مصطفوی مدرک کارشناسی را در رشته کارگردانی از دانشگاه صداوسیما اخذ نموده و در مرحله دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است. پیش از این اسماعیل ارجمندی مسئولیت گروه تولید شبکه امید را بر عهده داشته است.

محمد شهبازی سلطانی، مدیر جدید گروه طرح و برنامه شبکه امید، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه صداوسیماست. شهبازی پیش از این مسئولیت رصد و مانیتوریگ اداره کل تامین و رسانه بین الملل صداوسیما و همچنین مسئولیت بازبینی این اداره کل را بر عهده داشته و دارای پژوهش‌های فراوان در زمینه مطالعات رسانه و برنامه سازی تلویزیونی می‌باشد.

عادل ملکی، مشاور جدید شبکه امید دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و بیش از دو دهه سابقه فعالیت کارشناسی و مدیریتی درحوزه‌های مختلف سازمان از جمله مراکز استان‌های صداوسیما، اداره کل روابط عمومی صداوسیما و تعدادی از شبکه‌های سیما را در کارنامه دارد.

همچنین علیرضا عبدالحمید که پیش از این به عنوان سرپرست تولید و فنی شبکه امید منصوب شده بود، دانش آموخته مهندسی برق الکترونیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه مازندران و مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی پیش ازاین مدیر تولید و فنی دفتر نمایندگی صداوسیما در لبنان و مدیر نظارت و ارزیابی فنی معاونت صدا بوده است و سابقه فعالیت در معاونت‌های توسعه و فناوری رسانه، سیاسی و امور بین الملل را نیر در کارنامه خود دارد. امیر فرساد پیش از این مدیریت گروه تولید و فنی شبکه امید را بر عهده داشته است.

محمدصادق باطنی در جلسه معارفه مدیران جدید شبکه امید سیما از تلاش‌های صورت گرفته در شبکه امید در راستای تحقق هدف تحول سازمان صداوسیما خبر داد و گفت: تابستانی که گذشت بیش از ۱۰ برنامه جدید به آنتن شبکه امید افزوده شد، ۴ پویش فراگیر در زمینه‌های هنری، کتابخوانی، جهادی و ورزشی برگزار شد که ضریب قابل تاملی بین نوجوانان گرفت، تعامل فراگیر با آموزش و پرورش و مجموعه‌های فعال در حوزه نوجوان صورت گرفت، باشگاه امید با طراحی جدید و با هدف شناسایی و گردآوری نوجوانان مستعد رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف فعال شد و شبکه امید به شبکه‌ای زنده در پاسخگویی به نیاز‌های روز نوجوانان در زمینه‌های مختلف جهادی، انتخاب رشته، سرگرمی تابستانی، فوتبال و جام جهانی تبدیل شد.

مدیر شبکه امید افزود: هنوز فاصله فراوانی تا تحقق شعار تحول و رساندن پیام انقلاب اسلامی به نسل جدید داریم؛ نسلی که ضرورت پرداختن به مسائل او این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود. ولی با رسیدن ۱۰ برنامه جدید به آنتن در پاییز و زمستان، اچ دی شدن قریب الوقوع شبکه امید و برگزاری موثر هفته ملی نوجوان در آبان ماه با مشارکت و هم افزایی تمامی سازمان‌های موثر کشور در حوزه نوجوان، تلاش میکنیم تا قدری از عقب ماندگی گذشته در رفع نیاز‌ها و پرداختن به مسائل نوجوانان عزیز کشورمان را جبران کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۱۳:۳۹ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
لطفا از مدیر تامین شبکه امید و مدیرکل تامین و رسانه بین الملل بپرسید کی سریال های کره ای از شبکه امید پشت سر هم پخش میشه مثل جواهری در قصر
آخرین اخبار