برگزاری جشن هفته ملی کودک در کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار

جشن هفته ملی کودک با حضور قصه‌گوی بومی برتر کشوری، اعضای فعال کودک و جمعی دیگر از علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار گفت: جشن هفته ملی کودک با حضور فروزنده طاووسی، قصه‌گوی بومی برتر کشوری، اعضای فعال کودک و دیگر علاقه‌مندان در کتابخانه عمومی شهید باهنر شهرستان بهار برگزار شد.

سپیده صاحبی می‌گوید: طاووسی در این نشست با قصه‌ای مبتنی بر کتاب «آدم کوچولوی گرسنه» کودکان را با تلاش، کوشش و همکاری جهت دست یافتن به اهداف فردی و اجتماعی خود آشنا کرد. در ادامه این بخش، کودکان از قصه‌ای که شنیده بودند نقاشی کشیدند و به برترین‌ها نیز جوایزی اهداء شد.

جشن هفته کودک با شعر خوانی و بازدید مهد‌های کودک و آشنایی کودکان با بخش‌های مختلف کتابخانه خصوصا بخش کودک ادامه یافت و در پایان از اعضای کودکان فعال کتابخانه تقدیر و هدیه‌ای به رسم یاد بود به شرکت کنندگان تقدیم شد.

او در خصوص ترویج کتابخوانی برای کودکان گفت: توجه به کودکان و دوره زندگی آن‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین دوره‌های زیست آنها، توجه به نیاز‌های فرهنگی و اجتماعی آنان و کمک به شکل‌گیری خاطره‌هایی زیبا و پرشور برای کودکان از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در کتابخانه عمومی شهید باهنر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.