استاندار زنجان بابیان اینکه اقتصاد دیجیتال یکی از دغدغه‌های مهم است، گفت: بعد از یک سال تلاش، مجوز ایجاد پارک فاوا برای استان صادر شده است.

افشارچی، استاندار زنجان گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از دغدغه‌های مهم است؛ لذا بعد از یک سال تلاش، مجوز ایجاد پارک فاوا برای استان صادر شده است. 

او با اشاره به نقش مهم برنامه‌ریزی بسیاری از کشور‌ها برای اقتصاد چند سال آینده، افزود: بسیاری از هزینه‌هایی که در حال حاضر در کشور‌ها انجام می‌شود، ناظر بر مشکلات حال حاضر نیست بلکه ناظر بر راه‌هایی است که چند سال آینده باید باز شود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه ما مسئولیت بسیار زیادی در توسعه استان در ابعاد مختلف داریم، ادامه داد: با تلاش‌های بی‌وقفه، قطعا می‌توانیم امیدوار باشیم تا مشکلات کشور هم به زودی حل شود.

افشارچی گفت: اگر استفاده از زیرساخت‌های موجود را حداقل یک سطح ارتقاء ندهیم، به منزله این است که کاری انجام نداده‌ایم.

او با اظهار خرسندی از حرکت دیجیتالی استان زنجان، گفت: با وجود بازدید سرزده از اداره‌کل ارتباطات و فناوری استان، خوشبختانه شاهد هستیم که زیرساخت بسیار خوبی از نظر فضا و ارتباطی وجود دارد که البته اصلی‌ترین مسئله نیز همین است.

استاندار زنجان اقتصاد دیجیتال را یکی از دغدغه‌های مهم خود عنوان کرد و افزود: بعد از یک سال تلاش، مجوز پارک فاوا برای استان صادر شده است در حالی‌که برای هیچ‌یک از استان‌ها، در حال حاضر، چنین مجوزی صادر نشده است.

او  با بیان اینکه باید نهایت استفاده را از فضای موجود، برای اقتصاد دیجیتال رو به رشد به عمل آورد،  گفت: اقدامات مهمی در ارتباط با تربیت نیرو‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در بخش فنی و کسب و کار برنامه‌ریزی شده است که انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.