جمشیدی:

۱۷ مصوبه سفر استاندار فارس به فیروزآباد در حال پیگیری است

فرماندار فیروزآباد گفت: افزون بر ۶۰ درصد از ۱۷ مصوبه سفر استاندار فارس که اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به این شهرستان صورت گرفت، پیشرفت فیزیکی داشته است.

حبیب الله جمشیدی در جلسه پیگیری مصوبات سفر شهرستانی استاندار فارس که با حضور نماینده استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر انجام شد، گفت: این مصوبات در حوزه راه، آب، عمران شهری، بهداشت و درمان، راه روستایی، ورزش و جوانان، جهادکشاورزی و فرهنگی است.

او گفت: تعریض جاده فیروزآباد از میدان شهید هدایت اله غلامی تا تقاطع غیر همسطح شهدای دهبرم به طول پنج هزار و ۸۰۰ متر از جمله پروژه‌های این مصوبات است که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست.

فرماندار فیروزآباد همچنین از تعریض جاده میمند از دوراهی میمند تا این شهر خبر داد و گفت: تعریض این جاده در سه فاز صورت میگیرد که در حال حاضر فاز یک و دو تحویل پیمانکار و در حال اجراست.

جمشیدی گفت: روکش آسفالت جاده کهمره سرخی، هایقر و نصب گاردریل، کمک به احداث و تکمیل مرکز سلامت روستای پرزیتون، مشکلات مجتمع گاوداری یک هزار و ۸۰۰ راسی، تکمیل یادمان شهدای گمنام فیروزآباد، اجرای چمن مصنوعی بخش میمند و جایدشت و تصفیه خانه سد تنگاب از دیگر مصوبات سفر استاندار فارس در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است که در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار