برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی ملایر

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و آموزشی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان برگزار خواهد شد.

سپهری‌نیا گفت: هفته تربیت بدنی فرصتی مناسب برای ترویج و نهادینه کردن ورزش است و فعالیت‌های ورزشی باید در جامعه اثر گذار باشد.

او دیدار و تجلیل از خانواده شهید «علیرضا فرخی» در شهرستان ملایر را از جمله برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در ملایر بر شمرد و می‌گوید: این دیدار و اهداء لوح سپاس به خانواده گرانقدر شهید، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی انجام شد.

سپهری نیا گفت: این جشنواره با همکاری هیات جانبازان و معلولان و اداره ورزش و جوانان و با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ملایر و رئیس و اعضاء هیات جانبازان معلولان در جهت قدردانی از جانبازان سرافراز و ایجاد انگیزه و جذب آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته او؛ در پایان این جشنواره از جانبازان سرافراز و یادگاران دوران دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی می‌شود همچنین دیدار و گفتگو با امام جمعه ملایر، با فرماندار ویژه ملایر و برگزاری مسابقات دارت ویژه جانبازان و معلولان در استادیوم تختی از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته تربیت بدنی خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر همچنین برگزاری مسابقات دارت ویژه بانوان شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به همت مسئول امور ورزش بانوان و برگزاری همایش کاراته به همت هیات کاراته شهرستان در ورزشگاه ۳۰۰۰ نفری غدیر را از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار