پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با یک گل برابر تیم ملوان توانستند به هدفشان برسند و به صدر جدول بازگردند.

ابراهیم شکوری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: بازی در انزلی سخت است، اما پرسپولیس توانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد و با یک گل به هدفش رسید و به صدر جدول بازگشت. 

شکوری درباره اینکه پرسپولیس برد اقتصادی به دست می‌آورد، گفت: فوتبال ما شرایط خاص خود را دارد و فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و مربیان هم به فکر امتیاز جمع کردن هستند تا به هدف خود برسند و امتیازات اول فصل را بگیرند که پایان فصل به کارشان می‌آید.

زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم 

او درباره اینکه پرسپولیس امسال قهرمان می‌شود، گفت: به نظرم زود است از اکنون درباره قهرمانی حرف بزنیم. رقابت در صدر جدول به هم نزدیک است و امسال تیم‌ها سرمایه گذاری زیادی کردند و برای قهرمانی می‌جنگند. اکنون تیم‌ها می‌خواهند جایگاهشان را در صدر جدول تثبیت کنند و زمان می‌برد تا تیمی قهرمان لیگ شود.

شکوری درباره عملکرد تیم ملوان در این بازی گفت: ملوان تیم خوبی است و پژمان نوری و مازیار زارع به خوبی تیمداری می‌کنند و اگر از آن‌ها حمایت شود تیمشان شانس برای ماندن در لیگ برتر فوتبال را دارد.

مربیان با توجه به جایگاه تیمشان تحت فشار هستند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره حرکات مازیار زارع در بازی با پرسپولیس اظهار کرد: این حرکات در همه جای دنیا رخ می‌دهد و در فوتبال طبیعی است. مربیان با توجه به جایگاه تیمشان تحت فشار هستند و زارع هم تحت فشار بود که از کوره در رفت و چنین حرکاتی را انجام داد. زارع مربی جوانی است و به زمان نیاز دارد تا تیم ملوان را درست کند.

شکوری درباره ارزیابی اش از بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: رقابت‌ها در لیگ امسال نزدیک به هم است و تیم‌ها هزینه زیادی کردند و بردن حریفان سخت شده است. همچنین بازیکنان در سال جام جهانی تلاش می‌کنند که خودشان را نشان بدهند و این به جذابیت لیگ کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار