مدیر مرکز کنترل آب تهران گفت: هم اکنون میزان مصرف آب در تهران افزایش یافته و میزان کسری منابع به ۶۰۰ هزار متر مکعب رسیده است.

سرایی گفت: در حال حاضر بررسی های کنترل حجم مخازن آب حاکی از آن است که میزان مصرفدر تهران امروز به هزار ۲۰۰ لیتر  رسیده است. نسبت به مدت مشابه بیش از هزار لیتر افزایش داشته است.

به گفته مدیر مرکز کنترل آب تهران  ۸۲۷ هزار متر مکعب ذخیره آب  مخازن در تهران  است که بررسی های حاکی از آن است که  ۶۰۰ هزار متر مکعب کسری آب در تهران داریم و  با افزایش مصرف حجم آب مخازن رو به نزول است.

او می گوید:  برای گذر از این بخش نیاز به صرفه جویی ۲۰ درصد است و با توجه به آنکه سومین دوره خشکسالی را می گذاریم کاهش زمان استحمام و شستشوی غیر ضروری لازم است که اجرایی شود.

برچسب ها: منابع آب ، کسری آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
برای کاهش مشکل آب باید شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهای کشور را با حمایت مالی در بدست آوردن فناوری تصفیه آب حاصل از آب فاضل آب شهری و ساخت تجهیزات و تاسیسات تصفیه نوین وارد عرصه اختراعات و ابداع کرد تا حجم عظیم آبی که می‌توان دوباره مورد استفاده مطمئن در بخش کاش‌ورز بشود مهیا شود .بی توجهی جدی به مشکلت باید به نوعی بدست دولت خاتمه داده شود وبه نخبگان و مخترعین بطور جد میدان داده شده و شناسایی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
خدایا بارون بفرست بارون؛ البته اول به مسوولین عقل بده ذخیره کنندسیل نشه.
Germany
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
همش تقصیر دشمن و امریکاس
آخرین اخبار