سامانه بارشی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز جمعه، جو پایدار همراه با گذر باد در استان حاکم خواهد بود، اما از ابتدای هفته آینده سامانه بارشی جدید وارد خراسان رضوی می‌شود.

آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همراه با وزش باد شدید و افزایش ابرناکی از عصر فردا، شنبه در خراسان رضوی، بارش‌ها از شمال غرب این استان آغاز خواهد شد.

او افزود: به تدریج این بارش‌ها مناطق دیگر از جمله بخش‌های شمالی، مرکزی و شرقی استان خراسان رضوی را به شکل متناوب تا روز دوشنبه هفته آتی در بر می‌گیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران طی این مدت همراه با رعد و برق در استان آغاز شده و به تناوب و با شدت و ضعف تا صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت و سپس از میزان بارندگی کاسته خواهد شد.

فاروقی با اشاره به روند کاهش دما در استان خراسان رضوی از روز شنبه آتی بیان کرد: بیشینه دمای مشهد دیروز ۲۹ درجه سلسیوس بود که برای ۲ روز آینده در گرمترین ساعات، بیشینه دمای مشهد به ۱۹ درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: همچنین طی این مدت قوچان با کمینه ۵ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار