آبرسانی سپاه به ۴۵۴ روستای استان اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به ۴۵۴ روستای استان آبرسانی می‌کند.

عباس نوظهور گفت:عملیات اجرایی این خط انتقال به طول ۶/۵ کیلومتر توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس استان اردبیل انجام خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب شهر مغانسر با اشاره به زمان تکمیل این پروژه افزود: با عنایت خداوند و تلاش نیروهای جهادی این پروژه طی ۲۰ روز آینده به افتتاح خواهد رسید.

نوظهور تصریح کرد: بسیج سازندگی آمادگی دارد در رابطه به آبرسانی به مناطق محروم با مجموعه آب و فاضلاب همکاری کند.

او در ادامه سخنان بیان کرد: طبق‌ قرداد سپاه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت و آب فاضلاب آبرسانی به ۴۵۴ روستا به عهده سپاه است که از این تعداد ۱۲۰ مورد توسط آب و فاضلاب به بسیج سازندگی معرفی شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در همین راستا ادامه داد: از این تعداد نیز ۱۱۲ عدد عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده که ۷۲ مورد نیز به میمنت ۷۲ شهید کربلا در ۱۳ آبان ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نوظهور با اشاره به سهم شهرستان‌های دشت مغان از این تعداد اذعان کرد: ۵۲ روستا در شهرستان بیله‌سوار، ۱۸ روستا در شهرستان گرمی و یک روستا در شهرستان اصلاندوز در ۱۳ آبان ماه به بهره‌برداری رسیده و در مدار با همکاری شرکت آب و فاضلاب قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.