تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک در جریان رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در یکی از دیدار‌های مهم هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی به مصاف هم رفته اند. شاگردان ریکاردو ساپینتو برای رسیدن به صدر جدول رده بندی، باید با اختلاف ۲ گل و یا بیشتر از سد حریف خود عبور کنند.پیروزی سپاهان در دیدار روز گذشته، باعث شد تا آبی‌ها به رتبه سوم سقوط کنند و حالا تمام انگیزه این تیم، رسیدن به رقیب دیرینه یعنی پرسپولیس است. جایی که تیم یحیی گل محمدی روز گذشته موفق شد با تک گل لوکادیا برنده از زمین خارج شود.

در سمت مقابل نیز آلومینیوم حضور دارد. تیم مهدی رحمتی در هفته‌های گذشته توانسته است با ۲ پیروزی و ۲ تساوی، عملکرد خوبی را آغاز کند و حالا این تیم در پی کسب نخستین پیروزی خود برابر استقلال است.

اطلاعات دیدار استقلال تهران برابر آلومینیوم اراک:

بازی از هفته دهم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر

جمعه: ۲۸/۰۷/۱۴۰۱؛ ساعت: ۱۷:۰۰

ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر

گروه داوری: سید وحید کاظمی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – دانیال باشنده؛ داور چهارم: عباس راکی 

ناظر: ایرج نظری

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و محمدرضا آزادی
سرمربی: مهدی رحمتی

استقلال صفر - آلومینیوم اراک صفر/توقف استقلال در نیمه نخست برابر شاگردان رحمتی

لحظات حساس دیدار استقلال تهران برابر آلومینیوم اراک:

دقیقه ۱۰: شوت راه دور مهدی قایدی که از پشت محوطه جریمه زده شد، با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: ارسال کرنر مهدی پور با ضربه بازیکنان آلومینیوم به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد تا ضربه کرنر تکرار شود که این بار ارسال بازیکن استقلال بی نتیجه بود.

دقیقه ۱۶: ارسال یامگا به روی دروازه نصیب رضاوند شد که کنترل این بازیکن خوب نبود. دفع توپ مدافعین اراکی، توپ را در اختیار سلمانی قرار داد که شوت کم جان او را پورحمیدی گرفت.

دقیقه ۱۷: نخستین موقعیت جدی آلومینیوم در این لحظه شکل گرفت که شوت کم جان یوئل را حسینی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۲۴: شوت پای چپ رضاوند بین راه به یکی از بازیکنان آلومینیوم برخورد کرد و در ادامه پورحمیدی مشکلی برای مهار توپ نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدرضا آزادی با فرار از خط دفاعی استقلال، در گوشه محوطه جریمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که حسینی با واکنشی خوب، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۰:ضربه کاشته مهدی پور را مدافعان آلومینیوم راهی کرنر کردند. این کرنر استقلال تبدیل به ضد حمله شد، اما لیز خوردن محمدرضا آزادی باعث شد که این ضد حمله حاصلی برای تیم اراکی نداشته باشد.

دقیقه ۳۶:خطا روی قائدی باعث شد که استقلال صاحب یک ضربه کاشته از سمت چپ محوطه جریمه شود و اعلام این خطا باعث اعتراض شدید سیدمهدی رحمتی به داور شد. مهدی پور ضربه کاشته را روی دروازه فرستاد که حاصلی برای آبی‌پوشان نداشت.

دقیقه ۳۸:خطای فخرالدینی روی قائدی باعث شد که استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد و این ضربه را هم مهدی پور زد که بازهم مدافعان آلومینیوم توپ را دفع کردند.

دقیقه ۴۰:پرتاب بلند اوت بازیکن آلومینیوم را مدافعان استقلال دفع کردند.

دقیقه ۴۲:ضربه کاشته استقلال را بازهم مهدی‌پور روی دروازه فرستاد که توپ را مدافعان راهی کرنر کردند که این کرنر به قائدی رسید و شوت او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵:ارسال بازیکنان آلومینیوم را یامگا از داخل محوطه جریمه دفع کرد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

استقلال صفر - آلومینیوم اراک صفر/توقف آبی ها مقابل شاگردان رحمتی

دقیقه ۴۷: پیمان بابایی پس از این پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک چرخش ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: یک فرصت فوق العاده گلزنی برای استقلال خلق شد. روی یک حرکت از سمت چپ، سلمانی توپ را به صورت زمینی به روی دروازه فرستاد که مدافعین ایرالکو آن را برگشت دادند. روی ریباند، توپ به محبی رسید که ضربه او به هوشمند برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. استقلالی‌ها روی این صحنه اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۶۴: ضربه بغل پا و فنی سعید مهری با پای چپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ارسال محمداحسان حسینی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه‌ای رضا جبیره همراه شد که توپ او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: حرکت در عرض محمد محبی با شلیک پر قدرت و ناگهانی این بازیکن همراه شد که پورحمیدی با واکنشی دیدنی توپ را دور کرد.

دقیقه ۷۲: پاس در عمق و دیدنی سعید مهری به مهدی قایدی رسید که شوت بغل پای او را باز هم پورحمیدی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

دقیقه ۸۳: ارسلان مطهری پس از دریافت یک پاس حوب از محبی، با یک چرخش ضربه اش را به سمت دروازه زد که در برگشت نیز شوت سعید مهری راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۸۸: ارسال سلمانی از چپ را مدافعین اراکی برگشت دادند. توپ پشت محوطه جریمه به مهدی پور رسید که ضربه چکشی او را پورحمیدی گرفت.

استقلال صفر - آلومینیوم اراک صفر/توقف آبی ها مقابل شاگردان رحمتی

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
بازهم استقلال حریف داوری نشد
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۵۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
تا فردا صبح هم بازی میکردن استقلال گل بزن نبود
با این مدل بازی فاتحه سوپر جام رو باید خوند
آخرین اخبار