آیت الله دری نجف آبادی گفت: دشمن بداند ملت بزرگ ایران همواره از گوهر عفاف و حجاب و مقام زن و خانواده دفاع خواهد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: دشمن بداند که ملت بزرگ ایران با اتکا به ریشه‌های عظیم معنوی و الگوپذیری از فرهنگ عاشورا و کربلا همواره از گوهر عفاف و حجاب و مقام زن و خانواده دفاع خواهد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان سعی دارند با استفاده از ابزار‌های ارتباطی و رسانه‌ها، بی بند و باری و فساد را در جوامع اسلامی ترویج و گسترش دهند تا با سست کردن بنیان خانواده بتوانند بر تفکر و اندیشه ملت‌ها حاکم شوند.

او اضافه کرد: ملت بزرگ ایران با پشتوانه ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انسانی همواره با بصیرت و آگاهی توطئه‌های دشمنان را شناخته و با ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی چپاولگرانه استکبار از ارزش‌های اسلامی انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا دفاع کرده و به دشمنان اجازه نخواهد داد تا امنیت ایران را خدشه دار کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: اسلام ناب محمدی بیشترین عزت، آزادی و آزادگی را برای زنان به ارمغان آورده و مادران، دختران و خانواده در ایران اسلامی همواره مورد تکریم و احترام و توجه ویژه بوده که دستیابی زنان و دختران ایران اسلامی به بالاترین درجات و موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی نشان دهنده جایگاه ارزشمند زن در جمهوری اسلامی ایران است.

او ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی با هزینه‌های هنگفت در عرصه رسانه‌های تصویری و فضای مجازی با تمام قوا به میدان آمدند تا با اجرای نقشه‌های شوم خود بوسیله عوامل خودفروخته نظیر منافقان کوردل، داعش و گروه‌های تروریستی تجزیه طلب با دروغ پراکنی و موج سازی امنیت، آرامش و ثبات را در کشور بر هم بزنند و با تحریک و اغفال جوانان و سوار شدن بر هیجانات آن‌ها اهداف شوم و استکباری خود را به اجرای کنند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب با تمام توان در برابر چپاولگری و سلطه جویی‌های دشمنان ایستاده و کشوری که در زمان طاغوت و قبل از آن محل چپاول منابع توسط کشور‌های مختلف بوده و همواره مورد تجاوز اقتصادی و نظامی قرار داشت بعد از پیروزی انقلاب، چون سدی استوار در برابر استکبار ایستاده و با حضور مردم در صحنه ایران اسلامی امروز به عنوان قدرتی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در بسیاری از تحولات سیاسی و اقتصادی دنیا تاثیر گذار است.

او همچنین کار و تلاش جهادی در سایه همدلی و اتحاد را برای توسعه هرچه بیشتر کشور لازم و ضروری دانست و افزود: با کار و تلاش، مدیریت منابع و صرفه جویی می‌توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد و ایران اسلامی را به سمت توسعه هرچه بیشتر و رسیدن به قله‌های رفیع اقتصادی و اجتماعی سوق داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.