استاندار در بازدید از محله حسن آباد یزد بر رفع مشکلات این محله تاکید کرد.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست با مدیران و معتمدان محله حسن آباد گفت: یکی از بهترین مصوبات این نشست این بود که آن دسته از اراضی که در آن منازل مسکونی ساخته شده و اسناد آن دچار مشکل شده است با توجه به مصوبه دولت می‌توانند به قیمت منطقه‌ای و خیلی نازل مبلغی را پرداخت کنند و اسناد منازل خود را تحویل بگیرند.

فاطمی ضمن بازدید از میدان طلائیه، پروژه نیمه تمام پاسگاه انتظامی، مجموعه گردشگری آسیاب و ورزشگاه شهدای حسن آباد از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این منطقه قرار گرفت.

او به ورودی‌های حسن آباد و مدیریت ترافیک و شلوغی در این منطقه اشاره کرد و افزود: مصوب شد شهرداری اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد که نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

استاندار یزد ساماندهی مهاجرین و اتباع را دیگر تصمیمات این نشست عنوان کرد و گفت: یک کارگروه ویژه را جهت ساماندهی مهاجریم شکل دادیم که حسن آباد بعنوان یک منطقه نمونه این طرح در آن اجرا شود و نتایج آن هر شش ماه یک بار به شورای تامین و دفتر پیگیری مصوبات ابلاغ شود تا بتوانیم ساماندهی جدی داشته باشیم.

بالاترین مقام اجرایی استان همچنین در خصوص ساختمان نیمه تمام پاسگاه انتظامی این منطقه افزود: مصوب شد اعتبار آن را کامل بگذاریم تا ان شاالله تا پایان سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

فاطمی به موضوع ضایعاتی‌های منطقه حسن آباد هم اشاره کرد و گفت: مصوب شد هم یک شهرک غیردولتی موجود و هم زمینی به شهرداری واگذار شود تا ضمن آماده سازی، شهرداری آن‌ها را بصورت اجاره واگذار کند و مشکلات مردم در این خصوص نیز رفع شود.

رفع مشکلات حوزه فرهنگی، ورزشی و بهداشتی محله حسن آباد نیز از دیگر تصمیمات این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.