مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد فارس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون تعداد ۸۲۶ نفر از مددجویان استان فارس به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

مهدی رجائی، مسکن را یکی از ابعاد توانمندسازی مددجویان و به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم در خشکاندن ریشه فقر مطلق دانست و گفت: در طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۲۹ هزار و ۴۶۹ نفر از مددجویان ثبت نام کردند.

او گفت: طبق بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، شرط سهم آورده اولیه متقاضیان در مرحله ثبت نام برای مددجویان کمیته امداد در سامانه حذف شده است.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد فارس یادآور شد: تاکنون تعداد ۲۹ هزار و ۴۶۹ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس در پرروژه مسکن ملی ثبت نام کردند که تعداد ۶ هزار و ۹۵۲ نفر از آنان تایید و تعداد ۸۲۶ نفر نیز به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

او به برگزاری جلسات مکرر کمیته امداد و اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم تا روند تخصیص پروژه مددجویان را از طریق ادارات متولی از جمله شرکت عمران صدرا، ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسریع و در اجرای آن تسهیلات مرتبط را مدنظر قرار دهیم.

در بافت‌های فرسوده و حاشیه شهر‌ها مطابق با مقررات بازآفرینی شهری امکان استفاده از تسهیلات مربوطه به صورت خودمالک برای افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار