اجرای طرح ملی نذر آب در ریگان

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان از اجرای پنجمین دوره طرح ملی نذر آب در شهرستان ریگان خبر داد.

مهدی عارف نیا گفت: در راستای طرح ملی نذر آب ۵، متشکل از ۸۰ نفر پزشک فوق تخصص، جراح، دندانپزشک، متخصص داخلی، عفونی، پزشک عمومی، چشم پزشک مشاوره، نیرو‌های داوطلب و اعضای جوانان هلال احمر استان مرکزی به‌ عنوان تیم سحر به مناطق محروم شهرستان ریگان  خدمات ارائه کردند.

او ابراز کرد: طرح ملی نذر آب ۳در سه محور حمایت‌های معیشتی، خدمات درمانی و برخورد با تنش‌های آبی به شکل استقرار تانکر انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر ریگان افزود: اجرای این طرح از ۲۶ مهرماه آغاز شده و تا امروز در شهرستان ریگان و همچنین روستا‌های مناطق محروم سرزه و توابع سیف الدینی اجرا شد.

عارف نیا تصریح کرد:طرح ملی نذر آب ۵ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیران و به‌منظور ارائه خدمات بشر دوستانه و با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم‌برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت به روستا‌ها و ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم‌برخوردار انجام شد.

او بیان داشت: همچنین در این طرح استقرار ۱۰۰ دستگاه تانکر ۸۰۰ لیتری، تعداد ۳۰۰سبد معیشتی در مجموع در این طرح برای بیش از ۲۵۰۰نفر بالغ بر ۵ هزار خدمت ارائه شد که ارزش ریالی خدمات فوق بیش از ۲۰میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار