اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان به تجهیز اردوگاه دانش آموزی گنجنامه همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش، ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی اردوگاه گنجنامه اختصاص یافته است.

محمد نقوی گفت: آموزش و پرورش استان همدان ۴۱ هزار معلم شاغل و بازنشسته، بیش از ۳۲۰ هزار دانش آموز و نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه دارد که برنامه‌های فرهنگی خوبی از جمله برپایی نماز جماعت در مدارس برای آن‌ها برگزار می‌شود.

او گفت: تجهیز و راه‌اندازی اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان در حال انجام است.

نقوی می‌گوید: برپایی اردو‌های تفریحی تربیتی فرصت مناسبی برای تربیت و آموزش دانش آموزان است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان آموزش‌های باکیفیت در جهت هویت بخشی به دانش آموزان انجام داد.

به گفته نقوی؛ کسب مهارت‌های دینی، اخلاقی و ملی در قالب برنامه‌ریزی‌های مدون و با استفاده از مدرسان توانمند می‌تواند نتایج مثبت و قابل توجهی داشته باشد، به همین دلیل به منظور ارتقا شرایط اردوگاه‌های فرهنگی استان، برای بازسازی اردوگاه قدیمی کیوارستان که سه میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت با حمایت‌های دولت سیزدهم، چهار میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

او گفت: هفته گذشته با برگزاری یک اردو برای ۱۳۰ دانش آموزان پسر با ۳۰ مربی تربیتی، به طور رسمی برپایی این اردو‌ها از سر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار