توزیع بیش از یک هزار بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت مبترک قربانی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمدرضا مظاهری اظهار داشت: پانزدهمین مرحله از تهیه و توزیع گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه ربیع الاول، به همت کانون های فهما در چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

وی افزود: بسته‌های گوشت متبرک قربانی در ۳۳ نقطه استان و در شهر‌ها و روستا‌های لردگان، خانمیرزا، سامان، فارسان و بروجن بین عزتمندانی که از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شناسایی و بانک اطلاعاتی آن‌ها تکمیل شده است، توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


مظاهری اضافه کرد: تاکنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم در ۱۴ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت‌های قربانی و در چهار مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال با مجموع وزن ۲۶ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم نموده است.

وی ادامه داد: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خدیجه (ع) و مشارکت در طرح‌های قربانی در اول هر ماه قمری می‌توانند هدایای و نذورات خود را از طریق لینک khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در سامانه موسسه به نشانی Khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی با دقت بالا و یا از طریق کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.