افزایش ۷۰ درصدی ورود و خروج مسافر از پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز

 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از افزایش ۷۰ درصدی ورود و خروج مسافر از این پایانه خبر داد.

آقای زارعی  مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با اعلام اینکه از ابتدای فروردین تا انتهای شهریور امسال بیش از چهار میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری به تبریز وارد یا از این شهر خارج و از خدمات پایانه‌ای بهره‌مند شدند گفت: شاهد افزایش ۷۰ درصدی ورود و خروج مسافر در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

آقای زارعی گفت: اجرای سامانه هوشمندسازی پایانه‌ها و پیاده سازی فیبرنوری برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ضروری است.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای زیرساخت‌های ارتباطاتی ثابت و فیبر نوری خاطرنشان کرد: در زمان کنونی پایانه‌های مسافربری شهر‌ها فراتر از یک مکان برای خرید بلیط و سوار و پیاده شدن مسافران به اتوبوس‌ها شده است.

آقای زارعی افزود: پایانه‌های مسافری با گسترش شهرها، افزایش تقاضای سفر و توسعه انتقال بار و کالا در کنار حمل مسافر به مکانی جهت تبادلات تجاری و خدمات رفاهی تبدیل شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به اینکه هوشمندسازی عملکرد‌ها در سهولت فعالیت‌های روزانه شهروندان نقش زیادی دارد، اظهار می‌کند: ارائه خدمات الکترونیکی در بهبود عملکرد‌ها موثر است.

وی گفت: هم اکنون اقداماتی در این بخش انجام شده که امید است کلانشهر تبریز در انجام این فرایند الگو باشد.

وی یادآور شد: با تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات موجود در پایانه‌های شهر وضعیت فعلی آن‌ها نیز ارتقا می‌یابد و بهره‌وری لازم در حوزه عمرانی، بهسازی ساختمان‌ها و اقدامات هوشمندسازی و ارائه خدمات بهینه برای مسافران در سفر‌های برون‌شهری و برون استانی ایجاد می‌شود.

آقای زارعی خاطرنشان کرد: در ۶ ماهه نخست پارسال ۲ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۹۶ نفر جابجا شدند و از خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز استفاده کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.