رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: پرونده آشوبگران در اسرع وقت با قاطعیت و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام حسین کثیرلو در جلسه هماهنگی تیم قضایی رسیدگی کننده به پرونده اغتشاشات اخیر استان اردبیل بر لزوم تسریع در تکمیل پرونده عناصر اصلی و وابسته به بیگانگان تاکید کرد  و گفت: لازم است به این پرونده‌ها در دادسراها و دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر و یا دیوان عالی کشور باید خارج از نوبت، سریع و با دقت و مطابق با موازین قانونی رسیدگی و احکام لازم صادره شود و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: دستگاه قضایی استان در کنار رافت اسلامی، با عاملان اصلی ، افراد سازمان دهنده و محرک ، هنجارشکنان ، مخلین نظم و امنیت عمومی، اقدام کنندگان علیه امنیت ملی، توهین کنندگان به مقدسات، جریحه دار کنندگان افکار عمومی ، متجاوزان به حقوق غیر و اقدامات مشابه دیگر با قاطعیت و جدیت و در اسرع وقت اقدامات قضایی لازم را انجام می‌دهد.

به گفته او، افرادی که به علت سن و سال کم و فریب خوردن و هیجان در گذشته بدون تشکیل پرونده قضایی با تعهد آزاد شده‌اند در صورت تکرار و دستگیری مجدد همانند عوامل اصلی و بدون رافت اسلامی در چارچوب قانون محاکمه خواهند شد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو از مردم حسینی ، ولایتمدار و انقلابی استان اردبیل خواست که فریب تبلیغات دروغین رسانه‌های خارجی را نخورند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.