طرح آبرسانی به شهر گلوگاه بابل درحال اجرا است.

حمیدرضا خدابخش پور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به شهر گلوگاه (گلیا) در شهرستان بابل، گفت: این طرح با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی ساکنان این شهر از ابتدای امسال در دستور کار شرکت قرار گرفت.

او افزود: برای اجرای این طرح احداث مخزن ۲هزار متر مکعبی، تامین آب از چشمه خجیرود با آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه، بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مجاور مخزن روستای پینک، احداث خطوط انتقال درمجموع به طول ۲۲هزار و ۱۰۰ متر در اقطار ۲۵۰ تا ۳۱۵ میلی متری، و بهسازی مجدد یک حلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه روستای تهمتن کلا و اجرای زون بندی شبکه توزیع پیش بینی شد.

خدابخش پور با اشاره به احداث مخزن ۲۰۰۰متر مکعبی و بهسازی ایستگاه پمپاژ، گفت: درحال حاضر خط انتقال جمع کننده چاه‌ها به طول ۸۰۰۰ متر و خط انتقال چشمه خجیرود به طول ۲۰۰۰ متر اجرا و خط انتقال خروجی مخزن طراحی و یک حلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه نیز بهسازی و مهندسی مجدد شد.

او، مجموع اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان و افزود: ۱۰۴میلیارد ریال تاکنون برای اجرای این طرح هزینه شد.

خدابخش پور گفت: پیش بینی می‌شود طرح آبرسانی به شهر گلوگاه بابل در سال آینده به اتمام برسد و روستا‌های مسیر نیز از مزایای آن برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.