مهران قربانی گفت : بزرگترین تهدید کننده ایمنی راه، دسترسیهایی است که ایجاد میشود و جاده را غیر ایمن میکند به طوری که هر دسترسی که در راهها ایجاد میکنیم ۵ درصد غیرایمن میشود و اگر نقاط ایمنی را در این مهم نبینیم ۵۰ درصد غیر ایمن و به نقطه پرتصادف و تهدید ایمنی تبدیل خواهد شد.
قربانی گفت : در همه جای دنیا متولی مجتمعهای خدماتی رفاهی وپارکینگ ها، راهداری است.
او گفت : شیب شیروانیها و آبروها در کنار جادههای این استان جای کار دارد.
او گفت : علاوه بر مجتمعهای خدماتی رفاهی باید پارکینگهایی به عنوان استراحتگاههای ارزان ایجاد شود، چون بسیاری از کاربران جادهای به دنبال این اماکن هستند.
محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان شمالی هم در این جلسه، سرقت تابلو علائم را از جمله مشکلات این اداره کل دانست و گفت : برای جلوگیری از سرقت سیستم روشنایی محورها، کابلها به شکل هوایی اجرا شده است و امیدواریم اعتبارات برای خط کشی راهها پررنگ شود تا ایمنی محورها را مدیریت کنیم.