تسهیل توسعه صنایع در روستا‌های استان سمنان

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از رویکرد تسهیل‌کنندگی این اداره کل برای توسعه صنایع و روستا‌ها خبر داد.

 ابوالفضل نظری گفت: تلاش شده صدور مجوز برای دستگاه مختلف اعم از شرکت گاز، آب منطقه‌ای و توزیع برق در فرآیند‌های قانونی خود به سهولت انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تأسیسات عمومی خدمات زیربنایی باید بعد از حریم قانونی راه اجرا شود، اظهار کرد: هدف از تعیین حریم راه ایجاد عرضی مازاد بر بستر و شانه راه جهت حفظ سلامت عبور و مرور در راه‌ها و انجام فعالیت راهداری و توسعه آتی راه‌های ارتباطی کشور است که در صورت نیاز تأسیسات عمومی به از عبور این حریم کمیسیون ماده ۳ باید نسبت به آن اظهار نظر نماید.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با توجه به تعداد درخواست‌ها نسبت به برگزاری کمیسیون ماده ۳ اقدام کرده که در آن، ۱۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: حفظ حریم در همه راه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز در انجام این وظیفه مهم همکاری همه‌جانبه‌ای با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.