سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های استان خبر داد.

محسن محمد نژاد سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محور‌های ارتباطی استان عوامل گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مواصلاتی مازندران مستقرند.

او افزود: مازندران تنها استانی است که از طریق سه محور شریانی به پایتخت کشور متصل بوده و همچنین به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این استان رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

محمد نژاد گفت: گشت‌های راهداری بررسی وضعیت ایمنی جاده‌ها، را در دستور کار خود دارند و ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار و ۲۲راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می‌باشند.

او افزود: همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استان‌های همجوار در ایجاد گشت‌های جاده‌ای (ماشین سبک)، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و بانک‌های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری‌های مشترک فی مابین، منجر به نتایج خوب و موثرتری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار