نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح تامین آب گناباد و بجستان از خط انتقال آب خلیج فارس، درخواست ۶۰۰ انشعاب داشته ایم.

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مراسم تکریم و معارفه شهردار گناباد گفت: طرح تفصیلی شهر گناباد باید به روزرسانی شود تا و روند صدور پروانه‌ ها راحت‌تر صورت گیرد و  بروز رسانی طرح تفصیلی سبب می‌شود تا مردم برای ساخت مسکن استقبال نشان دهند.

او افزود: زمین شهرک کارآفرین چندین سال است که در اختیار شهرداری قرار گرفته، ولی هیچ اقدام در آن انجام نشده است در صورتی که اگر صنوف آینده در آن مستقر شوند می‌تواند یک مرکز خدمات دهی باشد تا از شهر‌های اطراف نیز به آن مراجعه کنند.

نماینده مردم گناباد و بجستان ادامه داد: شهرداری گناباد در ۶ ماهه اول سال ۱۶ میلیارد تومان درآمد از محل ارزش افزوده دریافت کرده است و در ۶ ماهه دوم سال این درآمد به بالای ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسیدکه ۵۰ درصد بودجه شهرداری گناباد را تشکیل می‌دهد.

صفایی بیان کرد: پنج هزار نفر از مردم گناباد برای نهضت ملی مسکن حائز شرایط شده‌اند که اگر هرکدام ۱۰ میلیون برای ساخت مسکن آورده به شهرداری داشته باشند ۵۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری است. از سویی روان سازی در روند صدور پروانه می‌تواند کمک زیادی برای جذب درآمد داشته باشد و اداراتی مانند آموزش و پرورش به صورت تعاونی می‌توانند در اجرای نهضت ملی مسکن کار کنند که این مهم نیز در درآمد شهرداری موثر و برای آن تعاونی نیز مناسب است.

او تصریح کرد: در مرحله نخست طرح آبخیزداری سیاه کوه است که با پیگیری‌های صورت گرفته ردیف بودجه ملی دریافت کرده است. در مرحله دوم نیز بارور کردن ابر‌ها در این منطقه است که به زودی ژنراتور در آنجا نصب و امیدواریم ۱۸ درصد بارندگی را افزایش دهیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان تاکید کرد : مرحله سوم در طرح تامین آب این شهرستان‌ها خط انتقال آب از خلیج فارس است که درخواست ۶۰۰ انشعاب را داشته‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.