سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به کاهش حجم آب سد‌های کشور و طبق ارزیابی انجام شده شاهد کاهش ۲۵درصدی حجم ورودی آب سد‌های کشور هستیم.

قاسم زاده گفت: شرایط سدهای کشور در مقایسه با متوسط ۵ ساله  سال گذشته حدود ۳میلیارد متر مکعب  کاهش یافته و در حال حاضر شاهد کاهش   آب مخازن و سدهای تهران هستیم.

به گفته‌ سخنگوی صنعت آب کشور متاسفانه ۲۵ درصد  حجم آب سدهای کشور کاهش يافته و برای شرایط کنونی و ذخیره سازی حوزه صنعت آب سدها باید  برنامه ریزی مناسبی  داشته باشند .

او می گوید: میزان مصرف آب شرب  تهران  حدود ۴۱ متر مکعب بر ثانیه است که  این ميزان  مصرف برابر با ميزان مصرف آب در تابستان است بنابراین باید سیاست های بازدارنده ای از جمله  قطعی آب مشترکان بد مصرف را در دستور کار خود قرار دهیم.

سخنگوی صنعت آب گفت:برای مشترکان بد مصرف پیامک اصلاح روند مصرف ارسال شده بود که برخی توجه نکردند؛ بنابراین آب آنها تا چند ساعت قطع شد. تعدادی از این مشترکان به هشدارها توجه کرده و برای اصلاح مصرف اقدام کردند.

سخنگوی صنعت آب در باره اثرگذاری جرایم بر روند مصرف بد مصرف‌ها گفت: این جریمه‌ها بر اساس قانون است. بنابراین ممکن است جریمه مطابق درآمد مشترکان نباشد و برای این امر بحث قطع آب در نظر گرفته شده است

سخنگوی صنعت آب گفت: برای مشترکان بد مصرف در سایر کلان‌شهرها پیامک یا ارسال شده و یا در حال ارسال است که امید است رعایت کنند و نیازی به قطع نباشد همچنین سیاست های تشویقی را هم در  این بخش برای خرید کنتورهای هوشمند در دستور کار خود قرار داده ایم 



برچسب ها: صنعت آب ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار