فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: کار‌های بزرگ با نگاه‌ها و آدم‌های بزرگ درست می‌شوند و در این کارهاست که بزرگان محور می‌شوند.

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین  استان ایلام در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ایل خزل گفت: احساس کنید این یادواره مهمان خانه‌های شماست، نگذارید از اهداف متعالی و ارزشی این کار بزرگ کاسته شود، خودتان صاحب این یادواره هستید، کار‌های بزرگ خود را کوچک نکنید، وحدت قومی، انسجام، در کنار هم قرار گرفتن از نتایج این کار‌های بزرگ هست.

وی افزود: این کار بسیار ارزشمند و نورانی که با نظر شهدا شکل گرفته است نگهداری شود و هر جا نیاز بود وظیفه سپاه است که به شما کمک کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: از مردم آسمان آباد، کوچک و بزرگ و زن و مرد که پارسال نه میزبان یک ایل که میزبان یک استان بودند و نگاه کشور به سمت آنجا رفت و به قولی خودش یک کنگره بود قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم زنجیره در برگزاری این یادواره مسئولیت سنگینی دارند، شما میزبان استان و کانون توجه مجموعه‌های مختلف، فضای مجازی، مسئولین و مهمانان در استان هستید، انشاالله انعکاس و پژواک این موضوع در کشور دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.