معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: احداث بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین که منجر به ارتقای سطح خدمات رسانی بیمارستانی در بخش سوختگی و سوانح می‌شود، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

عبدالله کشاورز گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین اختصاص یافته که امیدواریم با تخصیص به موقع آن، شاهد تسریع در اجرا و بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی افزود: منابع اعتباری یاد شده قرار است در قالب اعتبارات سفر رییس جمهور طی امسال و سال آینده از سوی سازمان برنامه و بودجه به این پروژه مهم درمانی تخصیص داده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی بخش الحاقی این مرکز درمانی، خاطرنشان کرد: در صورت تامین به موقع اعتبارات ملی، بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین تا پایان سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گفته دیدبان، با بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی، ۱۸۰ تخت جدید در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و جراحی در اختیار بخش درمان استان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بهره برداری از بخش یاد شده و همچنین نوسازی این مرکز درمانی و با توجه به اینکه بیمارستان شهید رجایی پذیرای بیماران بخش سوختگی و مجروحان جاده‌ای استان و منطقه هم هست، از اهمیت بالای درمانی و مراقبتی برخوردار می‌باشد.

کشاورز با اشاره به بیان اینکه قزوین به لحاظ تخت‌های بیمارستانی در بخش دولتی نسبت به میانگین کشوری عقب است، خاطرنشان کرد: در جریان سفر رییس جمهور اعتبارات قابل توجهی برای توسعه فضا‌های بیمارستانی استان اختصاص یافت که کمبود‌های این بخش را جبران می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.