معاون استاندار سمنان گفت: بیش از ۱۳۱ هزار دانش‌آموز در استان سمنان در روز ۱۳ آبان، فریاد استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، گفت: این یک نماد مشخص برای جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با آمریکای جهان‌خوار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استکبارستیزی مهم‌ترین پیام ۱۳ آبان بوده و مهم‌ترین نگرانی رژیم استکبار، تبدیل شدن فرهنگ استکبارستیزی به فرهنگی جهانی است.

ریواده با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی تصریح کرد: بیش از ۱۳۱ هزار دانش‌آموز در استان سمنان در این روز با فریاد علیه استکبار جهانی، این پیام را به گوش جهانیان خواهند رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های مرتبط برای عملی کردن سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کوشا باشند، یادآور شد: از تمامی ظرفیت‌ها برای ابلاغ پیام استکبارستیزی در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.