مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از راهیابی ۱۲ قصه‌گو کرمانشاهی به جشنواره منطقه‌ای قصه گویی «نهال امید» خبر داد.

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : جشنواره قصه‌گویی نهال امید یکی از اتفاقات خوب و بزرگی بود که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با شعار «قصه خوب و نسل خوب» برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: از اول مردادماه این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و دیجیتال شروع شد. در این جشنواره کتابداران کتابخانه‌های عمومی نهادی، دانشجویان رشته کتابداری، مادران، مربیان، کارکنان شاغل در شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانستند شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، از ارسال ۲۷۱ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: ۱۳۳ اثر از این تعداد در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۱۳۸ اثر در بخش قصه‌گویی دیجیتال بوده است.

وی افزود: از میان آثار ارسال شده از طرف دبیرخانه مرکزی ۲۹ اثر در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۲۴ اثر هم در بخش قصه‌گویی دیجیتال به استان کرمانشاه اعلام شد که با حضور داوران اهل کتاب و فن و نویسندگان کودک و نوجوانان طی دو روز ۶ اثر در بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۶ اثر در بخش قصه‌گویی دیجیتال انتخاب کردند.

وی با اشاره به راه‌یابی ۱۲ اثر به بخش منطقه‌ای، گفت: هنوز زمان برگزاری مرحله منطقه‌ای اعلام نشده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.