مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت : پزشکی قانونی کرمانشاه دارای سوله بحران می‌شود.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به حجم بالای کار در مراکز پزشکی قانونی، گفت : طی چندسال گذشته گذشته و در راستای تکریم ارباب رجوع با همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان‌های استان کرمانشاه تمام مراکز به غیر از شهرستان روانسر مجهز به سالن تشریح شده‌اند.

وی افزود: با افتتاح سالن تشریح در شهرستان‌های استان کرمانشاه دیگر نیازی به ارجاع اجساد به مرکز استان نمی‌باشد و این امر موجب تسریع در انجام کار‌های مربوطه می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی به نبود رفت و آمد‌ها به مرکز استان کرمانشاه، اشاره و تصریح کرد: با افتتاح سالن‌های تشریح رفت و آمد‌ها به مرکز استان کم و به نوعی رفاه، عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی برای مردم منطقه ایجاد شده است.

خانی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات و و کمبود فضای فیزیکی سالن تشریح در مرکز استان کرمانشاه در مواقع بحرانی ساخت سالن تشریح و سوله بحران در مرکز استان ضروری بوده و نیازمند مساعدت بیشتر از سوی دستگاه‌های مربوطه مانند شهرداری است.

وی با بیان اینکه شهر دار استان کرمانشاه بر اهمیت کار پزشکی قانونی واقف است، عنوان کرد: طی گفتگویی با شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیریت صحیح و به موقع در زمان بحران اقدامات و امکانات لازم را می‌طلبد به همکاری دستگاه‌ها با این ارگان تاکید بسیار شد.

مدیرکل پزشکی قانونی ادامه داد: به دلیل نقش مهم پزشکی قانونی در حوادث و بحران‌ها سوله تشریح واقع در آرامستان با حفظ مالکیت شهرداری شهرستان کرمانشاه در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و این مسئله در شورای شهر شهرستان کرمانشاه بررسی و مورد تصویب ۲ فوریتی قرار خواهد گرفت.

خانی با اشاره به گفتگوی موفق با شهرداری شهرستان کرمانشاه در خصوص واگذاری سوله بحران، تاکید کرد: در صورت تأیید و تصویب طرح ۲ فوریتی واگذاری سوله بحران در مجلس شورای عقد تفاهم‌نامه به زودی انجام خواهد گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.