کمک ۱۵۰ میلیون تومانی به دانش آموزان نیازمند یزدی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مرکز نیکوکاری حضرت مجتبی (ع) مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش به حساب کمیته امداد واریز کرد.

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه این مرکز در برهه‌های زمانی مختلف توجه ویژه‌ای به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته است، گفت: مرکز نیکوکاری حضرت مجتبی (ع) همزمان با آغاز سال تحصیلی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به حساب این نهاد واریز کرد تا برای ۴۶۱ دانش آموز بی بضاعت کیف و لوازم التحریر تهیه و در اختیار ایشان قرار گیرد. 

او افزود: حامیم یکی از موسسات پیشگام در امر یاری رسانی به نیازمندان واقعی در استان بوده و پیش از این نیز تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تهیه کرده که به مددجویان شهر یزد اعطا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: مرکز حامیم همچنین مبلغ ۲۱۳ میلیون تومان نقدا به حساب این نهاد واریز کرده بود که به حساب هزار و ۴۰۰ یتیم استان واریز شد. در سیل اخیر نیز این موسسه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به خسارت دیدگان کمک کرد.

شجاعان اظهار داشت: در حال حاضر ۹ هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد قرار دارند و مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خویش و یا واریز مبالغ مورد نظر به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.