شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۶۷۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۵۹ واحد ایستاد.

امروز سه شنبه (سه آبان)شاخص کل بورس با اُفت ۲۸۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۴۹ واحد قرار گرفت.شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۶۷۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۶۷ هزار و ۵۹ واحد ایستاد.

 

آقای امید پورمحمودی کارشناس بازار سرمایه گفت:بازار امروز نیز همان روند نزولی روز‌های قبل را در پیش گرفت. خیلی اتفاق خاصی در بازار رقم نخورد، اما روند نزولی کمی آهسته‌تر بود. مورد قابل اهمیت تحرک حقوقی‌ها است که دارند در بازار فعالیت می‌کنند این موضوع نشان می‌دهد بازار به کف‌های خود نزدیک می‌شود مردم صبور باشند و براساس خود سهم تحلیل داشته باشند.

شاخص کل همچنان بر نوار نزول قرار دارد

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان رسید. «وامید»، «رمینا» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شبندر»، «فولاد» و «شپنا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۳ هزار و ۵۷۱ واحدی روی پله ۳۹۶ هزار ۶۶۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۶۲ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۴۸۸ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۱۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۷۴ میلیارد تومان رسید

 

برترین گروه صنعتی بورس

امروز فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وآذر، غاذر و بکاب بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های رمپنا، وبهمن و وبیمه بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های چخزر، ثرود و غگلپا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ودی، درازی و فسوزبیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های تابان ۰۸، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۱۷، اراد ۱۱۲ و تابان ۰۸ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، فردا ۴ و همای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کمند، همای و دانا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۸۶۴ و اراد ۳۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و کرمان بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۳ آبان ۱۴۰۱
مسولیت بازار سرمایه با شخص وزیر اقتصاده /
آخرین اخبار