عملیات لایروبی و لوله گذاری در منطقه ۱۰ شیراز انجام شد

با توجه به آغاز فصل بارندگی و برای پیشگیری از آبگرفتگی، عملیات لایروبی و لوله گذاری سطح منطقه ۱۰ شیراز انجام شد.

سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ شیراز گفت: لایروبی و عملیات لوله گذاری در سطح منطقه پروژه‌هایی که در حوزه آبخیزداری و لایروبی انجام شده است.

او گفت: منطقه ۱۰ به لحاظ جغرافیایی در ارتفاع است و در سیل و سیلاب آسیب می‌بیند لذا برای جلوگیری از آسیب‌ها طرح آبخیزداری و لایروبی رودخانه‌ها در دست اجرا داریم که پروژه احداث حوضچه آرامش در مسیر آبراه آب‌های سطحی شهرک گلدشت حافظ، پروژه احداث حوضچه آرامش در مسیر آبراه آب‌های سطحی گلستان شمالی و پروژه احداث حوضچه آرامش در حوضه آبریز شهرک گویم از جمله این پروژه‌هاست که با ایجاد این حوضچه‌های آرامش از ورود سیلاب در شهر کنترل و آرامش و امنیت فکری برای شهروندان ایجاد می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ به پروژه‌های لایروبی اشاره کرد و گفت: لایروبی بخشی از نهر اعظم – تنگ سرخ – بلوار دکتر حسابی – شیمی گیاه – دوکوهک – سربزین – بلوار حسین الهاشمی و از کوچه ۱۱ زیتون تا جاده صدرا انجام شده و بقیه مسیر‌ها همچنان در حال انجام است.

او گفت: شبکه‌های لوله گذاری در طول سال‌ها بیش از ۱۰ کبلومتر در منطقه ۱۰ انجام شده و در حال حاضر در منطقه گویم و جاده سپیدان ۵ کیلومتر لوله گذاری بتنی در حال انجام است.

معصومی گفت: منطقه ۱۰ از ۱۸ شهرک تشکیل شده است که با توجه به پراکنش محلات تامین سرانه‌های شهرسازی با دشواری مواجه است و تمام تلاش بر این است خدمات با توجه به بودجه مصوب و به صورت عادلانه در سطح منطقه ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار