دلهره عبور از مسیر تاریک هزارپیچ گرگان، گریبانگیر شهروندان

خاموشی مسیر منطقه گردشگری هزار پیچ گرگان باعث شده برخی از شهروندان هنگام تردد در این مسیرتاریک و دلهره آور، با خطرات متعددی مواجه شوند.

برخی از شهروندان گلستانی می‌گویند: مسیر منطقه گردشگری هزارپیچ  در شب تاریک است و با توجه به تعدد تیر‌های چراغ برق، تردد در این مسیر در تاریکی انجام می‌شود.

محمد یوسف شاطری مدیر توزیع برق غرب شهرستان گرگان در این باره گفت: منطقه گردشگری هزارپیچ در اختیار میراث فرهنگی و در حوزه اختیارات خدمات شهرداری است و برای همکاری از سوی شرکت توزیع برق خدمات ارائه می‌شود.

شاطری گفت: ۲ سال اخیر با روند رو به افزایش سرقت تجهیزات از جمله کابل، تابلو و دستگاه ترانس در روشنایی این منطقه اختلال ایجاد شد.

او گفت: ۳ ترانس در این مسیر وجود دارد که ۲ ترانس سرقت شده است و یکی که در نزدیکی بام هزار پیچ قرار دارد، سالم مانده و روشنایی آنجا را تامین می‌کند.

او گفت: همچنین با توجه به محدودیت‌های اعتباری و سرقت‌هایی که انجام می‌شود این مدیریت به نمایندگی از شرکت توزیع در چند مرحله اقدام به تعمیر و بازسازی شبکه می‌کند.

شاطری افزود: اولویت ما تامین روشنایی در خیابان و مسیر‌های اصلی در حریم قانونی شهر است.

او گفت:نیاز است مدیران دستگاه‌های متولی طی نشستی در مورد این موضوع چاره‌ای بیاندیشند و همکاری و همراهی دستگاه‌های دیگر برای حفظ و حراست از شبکه و تجهیزات در منطقه مورد نظر را می‌طلبد.

تپه هزار پیچ در قسمت ورودی غرب شهر گرگان واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.