یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی از سوی این نهاد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال احداث است، گفت: تاکنون پیشرفت اجرای این طرح به ۳۵ درصد رسیده است.

فرشید ریاحی افزود: از این تعداد یک‌هزار و ۲۲۴ واحد در شهرکرد و مابقی واحد‌های مسکونی در دیگر شهر‌های استان از جمله فرخشهر، بروجن، لردگان و اردل در حال احداث است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: علاوه‌بر آن مقاوم‌سازی ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان هدف‌گذاری شده است که در سالجاری تسهیلات پرداخت مقاوم‌سازی به سه هزار متقاضی در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان که تایید صلاحیت شده‌اند، افتتاح حساب کرده و از این تعداد سه هزار نفر وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده‌اند.

ریاحی توصیه کرد: تا متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای بهره‌مندی از این طرح از مدل" گروه ساخت" استفاده کنند به‌طوری‌که در این مدل، متقاضیان گروه‌بندی می‌شوند و متناسب با ضوابط، زمین تحویل گرفته و واحد‌های مسکونی را خود احداث می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.