زلفی گل گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است و درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم‌ می‌گیرند.

محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران گفت: دوره جوانی، رویکرد و مطالبات خاص خود را دارد و طبیعی است این شور و نشاط در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور داشته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: خوشبختانه همکاران دانشگاهی، یاوران علمی، دانشجویان و اساتید ما خودشان مسیر آموزششان را پی می‌گیرند. بدیهی است که مطالبات دانشجویان باید شنیده شود و ما موظف هستیم پاسخگوی آن‌ها باشیم و باید سعی کنیم در حد توانمان شرایطی را مهیا کنیم که جامعه فرهیخته دانشگاهی ما بتوانند در پیشرفت علم و فناوری اثربخش‌تر از گذشته باشد.

زلفی‌گل درباره برگزاری کلاس‌های دانشگاه اظهار کرد: اکنون برگزاری کلاس‌ها حضوری است و مگر در موارد خاصی که شرایط خاص مانند مشکلات خوابگاهی وجود داشته باشد در غیر اینصورت برگزاری کلاس‌ها مجازی است.

وی درباره چگونگی برگزاری کلاس‌های دانشگاه شریف گفت: کلاس‌های دانشگاه صنعتی شریف حضوری است برای ورودی‌ها با توجه به شرایط و امکانات خاص تاکنون مجازی بوده است؛ درخصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها در آینده نیز شورای دانشگاه صنعتی شریف و هیات رئیسه این دانشگاه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۱
فهمیدم که الکی شریف رو واسه خودم بزرگش کرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
یک موقع برای بعضی از دانشگاه ها تحقیقات از طرف میشد الان دروازه را باز میکنید طرف با پول ملت درس میخونه و میره اونطرف دهن کجی و دشمنی میکنه واقعا انصافه
آخرین اخبار