مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان گفت: فردا مجتمع درمانگاهی مهر شفا در همدان افتتاح خواهد شد.

محمد مرادی سیف گفت: این مجتمع درمانی روز پنجم آبان با حضور مسئولان استانی افتتاح رسمی می‌شود و این مرکز با تعرفه پایین به عموم مردم خدمات ارائه خواهد کرد.

او گفت: در حال حاضر این مرکز فعال ست، اما بعد از ورود تجهیزات اقدام به طور رسمی خدمات به بیماران را آغاز می‌کند.

مرادی سیف گفت: در حال حاضر بخش‌های دنداپزشکی و اورژانس به صورت مجزا ویژه خواهران و برادران، سرم‌تراپی و داروخانه در این مرکز فعال است.

این مرکز درمانی زیر مجموعه موسسه خدمات درمانی بسیجیان است، اما خدمات‌دهی آن برای عموم مردم با تعرفه عمومی خواهد بود و مختص بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها نیست، اما برای بسیجیان و خانواده‌های آن‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای داریم و، چون تعرفه عمومی است مردم نیز مبلغ پایینی را برای خدمات پرداخت می‌کنند.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان همدان می‌گوید: آزمایشگاه، رادیولوژی و فیزیوتراپی در فاز بعدی راه‌اندازی می‌شود وآزمایشگاه این مرکز طی آبان ماه به عنوان بخش الحاقی بهره‌برداری خواهد شد.

به گفته او؛ به دنبال فراهم کردن تجهیزات بخش فیزیوتراپی هستیم تا این بخش را نیز افتتاح کنیم و در فاز بعدی رادیولوژی، ماموگرافی و سونوگرافی در دستور کار است.

او گفت: دکتر داروساز در داروخانه حضور دارد و پزشک مسئول فنی نیز در این مرکز فعال است و در مجموع ۱۴ نفر مشغول به کار هستند و امکان دارد بالا بردن ظرفیت و راه‌اندازی بخش‌های مختلف برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.