جامعه ورزش گلستان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.

در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و کشته شدن جمعی از هموطنان مان جامعه ورزش استان گلستان این اقدام را محکوم و با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کردند.

بیانی رئیس هیئت بوکس گلستان با محکوم کردن این حادثه گفت: این حرکات و اتفاقات تروریستی که از سوی افراد معاند و ضدانقلاب طرح ریزی می‌شود و در اماکن مذهبی اجرایی می‌شود موجب استحکام و مقاومت مردم در مقابل زیاده خواهان می‌شود.

او افزود: این اقدامات هیچ خدشه‌ای به عزم و اراده مردم در راستای رسیدن به اهداف نظام وارد نخواهد کرد.

بیانی گفت: انقلاب ما ثمره خون شهیدانی است که از جان و مال خود گذشتند و برای برقراری امنیت در کشور به شهادت رسیدند و اجازه نخواهیم داد خون آن‌ها پایمال شود.

او افزود: ما جامعه ورزش گلستان ضمن محکوم کردم این اقدام تروریستی با خانواده شهدای این حادثه همدردی می‌کنیم.



محمدصالح ابراهیمیان دبیر هیئت نابینایان هم با اشاره به حادثه تروریستی شیراز گفت: جامعه ورزش کشور همواره در تمام اتفاقات خوب و بد در کنار مردم حضوری فعال داشته و این بار هم خود را شریک غم بازماندگان حادثه تروریستی می‌داند.

او افزود: هیئت ورزش نابینایان استان گلستان هم مانند سایر اعضای جامعه ورزش حمایت خود رااز نظام، رهبری و انقلاب اسلامی اعلام می‌کند و این اقدام تروریستی را محکوم می‌کند.

سید جواد حسینی دبیر هیئت شطرنج گلستان هم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز گفت: عوامل این اقدام تروریستی هدفشان آسیب رساندن به مردم بی گناه و صدمه به پیکره نظام بود.
او افزود: قطعا این اقدام از سوی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی طرح و برنامه ریزی شده است.

دلداده مهربان دبیر هیئت اسکیت گلستان هم ضمن محکومیت این اقدام تروریستی گفت: افرادی که در این حادثه دخیل بودند از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی تجهیز شده اند.

او ضمن همدردی با داغدیدگان این حادثه گفت: امیدواریم افرادی که دچار مصدومیت شدند هر چه سریعتر بهبود پیدا کنند.

زورآبادی دبیر هیئت ورزش‌های روستای هم گفت: مسلما در شرایط فعلی دشمن به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ و انجام اقدامات تروریستی است تا با ایجاد آشوب مردم ایران را از نعمت امنیت محروم کند.

او افزود: این قبیل دشمنی‌ها هیچ خللی در نظام جمهوری اسلامی ایران و عزم و اراده مردم ایجاد نخواهد کرد.

زورآبادی گفت: این اتفاق زنگ خطر و تلنگری برای جوانان و نوجوانان خواهد بود و امیدواریم فرزندان ایران از کینه توزی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی آگاه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.