مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات خراسان جنوبی گفت: دشمن خوار و زبون شده و به دنبال تفرقه و جنگ داخلی در کشور است.

حجت الاسلام محمدی در مراسم غبارروبی مزار شهدا گفت: مردم ایران با همه اقوام و مذاهب برادرانه در کشور زندگی کرده اند، اما امروز دشمن هدفش این است که مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و بین آن‌ها تفرقه بیندازد.

او افزود: حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور و حادثه تروریستی شیراز نشان از زبونی و خواری دشمن دارد؛ دشمن به دنبال تفرقه، جنگ داخلی، رو در رو قرار دادن ملت ایران و تفرقه بین اقوام و مذاهب مختلف است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: ملت شجاع و بصیر ایران اسلامی در همه فتنه‌ها هوشیار و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و توطئه دشمنان را همانند گذشته نقش بر آب خواهند کرد.

مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن برای آشوب برنامه‌ها دیده است و این آشوب‌ها متعلق به امروز نیست بلکه بیش از ۴۰ و اندی سال است که در مقابل فتنه‌های دشمن قرار گرفته ایم.

او با اشاره به هفته پدافند غیر عامل ادامه داد: پدافند غیر عامل مربوط به مسائل جنگ نیست بلکه در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در دو سال اخیر رهبر انقلاب بر جهاد تببین و جهاد کبیر تأکید کردند که به مسائل جبهه فرهنگی اشاره دارد.

مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند تا با نشر اخبار دروغ و گمراه کردن مردم به ویژه جوانان باعث آشوب شود، لذا باید به گونه‌ای جوانان و نوجوانان ما آموزش ببینند که نه تنها در برابر شبیخون فرهنگی تسلیم نشوند بلکه قدرت مقابله با تهدیدات دشمن را نیز داشته باشد.

برچسب ها: مزار شهدا ، ائمه جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.