امام‌جمعه سنندج گفت: تعدی به جان و مال مسلمانان در هیچ مذهب اسلامی جایز نبوده و لذا حادثه تروریستی شیراز برخلاف انسانیت و دیدگاه بشریت بود.

امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در رابطه با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: تعدی به جان و مال مسلمانان در هیچ مذهب اسلامی جایز نیست و در این راستا حادثه جان باختن برادران و خواهران مسلمان در سیستان و بلوچستان و مسجد شاهچراغ شیراز را محکوم می‌کنیم.

ماموستا فایق رستمی با محکومیت حادثه تروریستی در حرم‌ مطهر شاهچراغ(ع) شیراز گفت: این حادثه ناگوار برخلاف انسانیت و دیدگاه بشریت بود و عوامل این جنایات به سزای اعمال خود برسند.

او با ذکر اینکه خداوند از خون ریختن انسان‌ها و کشت و کشتار بی‌زار است، جنایت تروریستی در حرم‌ مطهر شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم و ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه ناگوار تصریح کرد: هر کسی دستش آلوده به خون یک انسان شود، همانند کشتن تمام انسان‌های کره زمین بوده و عذاب جهنم در انتظارش خواهد بود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه فرد مسلمان کسی است که نه زبانش نه رفتارش انسان‌های دیگر را اذیت نکند، افزود: کسی که به سمت یک نفر دیگر اسلحه به دست بگیرد، خداوند لعنتش می‌کند؛ سوال اینجاست آیا کشتن هموطنان بی‌گناه و کودک مظلوم در حادثه شیراز مورد قبول چه دینی است؟ این اقدام خلاف انسانیت و از دیدگاه بشریت محکوم است.

ماموستا رستمی با هشدار اینکه امروزه دشمن به دنبال فتنه‌گری و جنگ مذهبی است، بیان کرد: هرگونه ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت قابل قبول نبوده و خوشبختانه جمهوری اسلامی اعلام کرده که مسببان این اغتشاشات و ناامنی‌ها در سراسر کشور از جمله زاهدان محاکمه می‌شوند.

او با بیان اینکه انقلاب بدون حمایت و پشتیبان مردمی موفق نخواهد شد، اظهار کرد: انتقادات سازنده و اعتراضات در همه دوره‌ها بوده اما باید با درایت و برابر قانون باشد و مسئولان نیز به دغدغه‌های مردم گوش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.