جانشین نزاجا گفت: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند و با به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه، قطعا به نابودی هر چه سریعتر خود نزدیکتر شدند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نزاجا به همراه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با حضور در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز از مجروحین سانحه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) عیادت کردند.

امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا در حاشیه این دیدار گفت: در این حادثه تروریستی عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند و با به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه که در حال زیارت و عبادت بودند قطعا به نابودی هر چه سریعتر خود نزدیکتر شدند.

او با بیان اینکه تمام بشریت و افرادی که آزادانه فکر می‌کنند این جنایت را محکوم می‌کنند گفت: ما به عنوان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این حرکات ددمنشانه را بر نمی‌تابیم و قطعا تا نابودی کامل عناصر تکفیری از پای نخواهیم نشست.

امیر نعمتی گفت: پیام این حادثه برای مردم ما این است که با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهند تا این عناصر با استفاده از ناآرامی موجب بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار