روز گذشته ایلان ماسک در اولین اقدام خود تعدادی از مدیران ارشد توئیتر را اخراج کرد.

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت معتبر اسپیس‌ایکس، که به تازگی شبکه توئیتر را خریداری کرده است، شماری از مدیران ارشد این شبکه را از سمت خود اخراج کرد.

«ایلان ماسک» در اولین اقدام خود به عنوان مالک شبکه اجتماعی توئیتر، روز پنج شنبه گروهی از مدیران ارشد این شبکه از جمله مدیرعامل آن را از کار برکنار کرد.

بر اساس گزارش‌ها، ایلان ماسک «پاراگ آگراوال» مدیرعامل، «ند سگال» مدیر مالی، «شان ادجت» مشاور عمومی و «ویجایا گاد» رئیس سیاست‌های حقوقی و ایمنی را از سمت خود برکنار کرد.

بنا به اعلام منابع متعدد، این همان اقدامی است که مدیر عامل شرکت تسلا از آن به عنوان خانه تکانی در رده های اجرایی شبکه توئیتر نام برده است. ماسک پیشتر از مقامات اجرایی شبکه توئیتر به واسطه تصمیم برای بستن صفحه شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در شبکه توئیتر انتقاد کرد. او پیشتر نیز انتقاداتی را متوجه مدیر عامل سابق توئیتر کرده بود.

منبع : گاردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اندی
۰۷:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
هرکی با ایلان در افتاد ور افتاد . یادتونه شکایت کرده بود ازتون مسخرش میکردین . راستی رفتنی این کاسه توالت رو هم ببرین با خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
پس معلوم شد همه این بساطا برا اخراج مدیرای توئیتر بخاطر حذف ترامپ از توئیتر توسط مدیراش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
نکنه فکر میکنی ماسک محتاج ترامپ میشه یا به هاطراینکه شاید دور بعد رئیس جمهور بشه این کارو کرده؟؟!
دوست عزیز اگه ترامپ و هفت جدش محتاج ماسک نشن ، ماسک هیچ وقت محتاج که چه عرض کنم ، میتونه اصلا کل خاندان ترامپ را جابجا کنه !
آخرین اخبار