نمایشگاه زن، ایده، توانمندی و تولید با هدف معرفی محصولات تولیدی بانوان در بشرویه دایر بوده و تا فردا شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

بانوان در زمان‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده، فعالیت‌های اقتصادی انجام داده اند و انجام این فعالیت‌ها در شهر‌ها و روستا‌ها صورت گرفته است.

بانوان شهرستان بشرویه نیز تولیداتی را در زمینه‌های مختلف دارند که اکنون محصولات تولیدی خود را در نمایشگاهی به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه با عنوان زن، ایده، توانمندی و تولید در بشرویه دایر شده است.

حمایت از تولیدکنندگان بومی با خرید محصولات

یکی از غرفه داران نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی بانوان بشرویه گفت: در شرکت تعاونی ما که در آن زنان حضور دارند، محصولات مختلفی از جمله خشکبار، لبنیات، صنایع دستی مانند پخل بافی و حصیر بافی تولید می‌شود.

او افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای بانوانی که کمک خرج خانواده‌های خود هستند بسیار مناسب است، زیرا می‌توانند فروش بیشتری را تجربه کنند.


بیشتر بخوانید


یکی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه نیز بیان کرد: از شهرستان طبس به بشرویه آمده ایم و محصولات غرفه داران کیفیت مطلوبی دارد و قیمت هایشان نیز مناسب است و از اینجا خرید می‌کنیم تا از تولیدکننده شهرمان حمایت کنیم.

او گفت: محصولات مختلفی نیز در نمایشگاه عرضه شده و یکی از جاذبه‌های این نمایشگاه، حضور بانوان عشایری است که محصولات لبنی خود را عرضه می‌کنند.

شرکت ۱۸۰ بانوی تولیدکننده در نمایشگاه

علیزاده فرماندار بشرویه در خصوص این نمایشگاه گفت: ۱۸۰ نفر از بانوان بشرویه‌ای محصولات خود را در نمایشگاه عرضه تولیدات به نمایش گذاشته اند.

او افزود: ۵۵ غرفه در این نمایشگاه فعال است.

علیزاده اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از زنان این شهرستان در حوزه صنایع دستی، ۳۰۰ نفر در حوزه گردشگری و ۵۰۰ نفر در صندوق‌های خرد زنان روستایی و عشایر فعال هستند.

این نمایشگاه تا فردا شب از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در هیئت اباالفضلی بشرویه دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار