استاندار کرمانشاه با بیان اینکه درآمد‌های شرکت توسعه گردشگری استان باید در کرمانشاه و در راستای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این حوزه مصرف شود، گفت : اگر مطالبات، برنامه‌ها و طرح‌های خواسته شده از شرکت توسعه گردشگری، اجرایی نشود به این شرکت اجازه ادامه فعالیت‌هایش را در استان نخواهیم داد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : متاسفانه این شرکت گرفتار یک ضعف و سردرگمی در حوزه پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌ها و اداره مناسب اماکن تحت نظارت است و بازدهی مناسبی برای مردم ندارد.

وی با اشاره به بازدید سرزده خود از غار قوری قلعه روانسر اظهار کرد: مجموعه تاریخی قوری قلعه از وضعیت بسیار نابسامانی برخوردار است و محوطه این مجموعه، سرویس خدماتی و فضاسازی‌های داخل غار و سایر بخش‌ها شرایط مناسبی ندارد.

استاندار کرمانشاه گفت: در دنیا استفاده‌های بسیار مناسبی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری می‌کنند، ولی متاسفانه در کرمانشاه اینگونه نیست.

امیری‌مقدم افزود: این مجموعه باید به توسعه گردشگری استان و افزایش نشاط و شادابی عمومی کمک کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور برای توسعه حوزه گردشگری، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه گرفته ایم که با استفاده صحیح از آن بسیاری می‌توان از برنامه‌ها را انجام داد.

به گفته امیری مقدم، درآمد‌های شرکت توسعه گردشگری باید در استان و در راستای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این حوزه مصرف شود.

وی گفت: این شرکت باید با هماهنگی میراث فرهنگی استان یک برنامه ریزی مشترک برای توسعه گردشگری کرمانشاه در حوزه‌های مختلف و اجرای پروژه‌های تفریحی بزرگ مانند شهربازی انجام دهد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: کمپ ها، مرکز اقامتی و گردشگری تحت نظارت شرکت توسعه گردشگری باید تعیین تکلیف و سپس ساماندهی شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.