استقبال و تشییع شهدای حادثه تروریستی شیراز در یاسوج

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم استقبال و تشییع شهدای حادثه تروریستی شیراز، فردا ۸ آبان ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

سردار خرمدل گفت: در مکتب ما شهادت معنای متفاوتی دارد و هر قطره خونی که از یک شهید به زمین بریزد موجی از عزت و اقتدار در این کشور به راه خواهد افتاد و توطئه‌های دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

او ساعت ۹ صبح فردا، یکشنبه ۸ آبان ماه در ورودی شهریاسوج مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر امامزاده شاهچراغ (ع) شیراز برگزار می‌شود.

سردار خرمدل با بیان اینکه پیکر مطهر این شهدای والامقام از میدان هفت تیر این شهر به سمت خیابان جمهوری تشییع خواهند شد، افزود: سپس پیکر مطهر شهدا ساعت ۱۱ از شهر یاسوج به سمت شهر باشت منتقل و سپس در گچساران مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهند گرفت.

او می‌گوید: پیکر شهدای این حادثه تروریستی در بهبهان مستقر و صبح روز دوشنبه ۹ آبان ماه پس از تشییع در این شهرستان، راس ساعت ۱۳ به شهرستان بهمئی منتقل می‌شوند.

به گفته فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛ مراسم استقبال از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در ورودی شهر لیکک راس ساعت ۱۳ به سمت گلزار شهدای این شهر و با حضور با شکوه مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد.

سردار خرمدل ادامه داد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، نماز میت این شهدا به امامت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سخنرانی استاندار در مراسم تشییع و تدوفین این شهدا در شهر لیکک در همان ساعت نیز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.