برگزاری همایش بزرگ حامیان ولایت در خراسان جنوبی

اساتید، طلاب و روحانیون خراسان جنوبی امروز در همایش بزرگ حامیان ولایت، حادثه تروریستی شیراز و فتنه‌های اخیر را محکوم کردند.

حسینی معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش بزرگ حامیان ولایت گفت: پیروزی انقلاب معجزه خداوند است و ایران قدرت اول علمی در بین کشور‌های مسلمان جهان است.

او افزود: در این سال‌ها هر کجا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و این باید برای مردم روشنی سازی شود و دشمن اگر جایی موفق شد ما را فریب دهد حتما در آن جا غیر انقلابی عمل کرده ایم.

حسینی بیان کرد: اگر دولتی در حال رشد باشد قطعا دشمن پیدا خواهد کرد و ریشه‌های فتنه‌های اخیر در همین قوی بودن و پیشرفت ماست. 

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: دشمن با روایت های غلط و شایعه پراکنی در فضای رسانه ای سعی در به هم ریختن کشور دارد و اینجاست که روحانیون هم باید با تبلیغ روایت درست مردم را تبیین کنند و از آن جایی که ۹۰ درصد فضای مجازی در اختیار دشمن است باید در این بستر بیشتر تلاش کرد.

او اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی در فضای مجازی با روایت‌های اشتباه و به بهانه مرگ مهسا امینی سعی در متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی داشت و اینجاست که باید هشیار و بیدار در مقابل این افراد عمل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.