فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه باید بدانیم هرگونه تخریب اموال عمومی در واقع ایراد خسارت به حق و حقوق و هزینه‌های پرداختی خودمان است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همه باید بدانیم هرگونه تخریب اموال عمومی یا صدمه زدن به ماموران در واقع ضربه به بنیان‌های نظم و امنیت و همچنین ایراد خسارت به حق و حقوق و هزینه‌های پرداختی خودمان است.

سردار"عبدالرضا ناظری" در نشستی با اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان که به منظور افزایش آمادگی‌های لازم در مواقع بروز ناآرامی برگزار شد، گفت: بانک‌ها و موسسات مالی در حوادث و نا آرامی‌های اخیر از جمله مراکزی بودند که متاسفانه از سوی اغتشاشگران دچار صدمه شدند.

او افزود: در این میان همگان باید بدانند هر گونه تخریب اموال عمومی، بانک ها، ایستگاه‌های اتوبوس و دیگر اماکن عمومی در واقع ایراد خسارت به حق و حقوق و هزینه‌های پرداختی همگان است که قبلا در قالب مالیات و دیگر دیون دولتی پرداخت کرده ایم تا از امکانات و زمینه‌های خدماتی آن‌ها بهره گیری کنیم.

سردار"ناظری"تصریح کرد: در نا آرامی‌های اخیر یک تعداد قشر ناآگاه و هیجان طلب دست به اقدامات تخریبی زدند و زندگی مردم را دچار اخلال کردند، اما ماموران پلیس در تمام صحنه ها، مردم عادی را از صف اغتشاشگران جدا دانستند و با صعه صدر و خویشتن داری تلاش کردند در بحبوحه عملیات‌های آرام سازی جمعیت، به مردم عادی، کسبه و اموال شهروندان آسیب و تعرضی صورت نگیرد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس نسبت به افراد و گروه‌های محرک اغتشاش گفت: در این رابطه یک سری تمهیدات ایمنی و امنیتی توسط خود بانک‌ها و موسسات مالی و دیگر ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها لحاظ می‌شود تا از ایراد خسارت به آن‌ها در مواقع بروز ناآرامی پیشگیری شود و در کنار این پلیس نیز نهایت تلاش خود را خواهد داشت تا از تعرض به عموم شهروندان و اموال مردم جلوگیری شود که در این رابطه از عموم مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان و خانواده‌های آنان می‌خواهیم در مقابل این هجمه‌های اخیر دشمن هوشیار باشند و از اقدامات هنجارشکن و تنش زا پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار